🔥 | Latest

Dude, Fire, and Homeless: BBQ not n ORGY 61 Sth annual 4th of July B8Q June 30th from until?Why do 90% of u think this is an orgy? t's not it's open to all Is it because I'm on this app? I try to invite all types of people men women, gay, bi strB, trans doesnt matter to Height Weight Ethnicity Body Type Stcky Gender 6'0 240 lbs White Q not n ORGY 61 Man BBQ not n ORGY 7 miles away Sun, Jun 17 Hey 2:47 PM Today I'm having my annual BBQ June 30th from 1pm until? slow cook pig, chicken wings, hamburgers, fish and vegetarian meals. No cost just bring your own booze. Sodas, tea, water is provided. Please feel free to bring ur wife, partner or just a date. This party is open to men, women, families. Gay, str8, bi, and the unknown 3:48 PM Say something This is the most bizarre yet pure thing I've ever encountered on grindr Are you going? these guys went and said it was wholesome and fun and look what he said Bowman also seid he puts on the event because he's a recovering alcoholic, "and it's just kind of like my way of giving back As an alcoholic, I haven't spoken to or seen my kids since 2004. I havent talked to my mother since '99, he sald. There's things that go on in life that you make choices about, and I chose wrongy. I chose the drink 've been sober for 8 and a half years now, and I just kind of feel the need, instead of being the asshole that I was, to be a softer, kinder, gentier, let's-get-together kinda guy Bowman, who is bisexual, said his barbecue is "not just for the gays advertised for the LGBT across the board, and then instead of putting the plus, I put the unknown, which got a lot of people's attention, he said. They were saying, the unknown what a cool way to say if you havent decided yer Surprisingly, even though the event went viral, Bowman said this year's barbecue was the smallest he'd had in the five years he's put it on. Setzer and his friend were the only guests who he hadn't known in advance, he said. But everyone had a blast, and that was the goal said Bowman. And the fire department really enjoyed it because they got a free meal on Sunday, and the homeless shelter, they enjoyed it because they got meals too Tm a people-person, and I enjoy people, so what beter way than to have strangers over and invite people and just have fun?" he said. "t probably sounds really weird, but you can get away with it in North Carolina Setzer said Bowman was "an absolute sweetheart and a really genuine guy," and he's so glad he went to the barbecue. orgy?utm-term-.ur270Klpv#yfXpzGdkZ Source:identifica 255,781 notes <p>A 61-year old bi dude used Grindr to organize a &ldquo;BBQ not n orgy&rdquo; via /r/wholesomememes <a href="https://ift.tt/2LTjcAl">https://ift.tt/2LTjcAl</a></p>
Dude, Fire, and Homeless: BBQ not n ORGY 61
 Sth annual 4th of July B8Q June 30th from
 until?Why do 90% of u think this is an orgy?
 t's not it's open to all Is it because I'm on this
 app? I try to invite all types of people men
 women, gay, bi strB, trans doesnt matter to
 Height
 Weight
 Ethnicity
 Body Type Stcky
 Gender
 6'0
 240 lbs
 White
 Q not n ORGY 61
 Man
 BBQ not n ORGY
 7 miles away
 Sun, Jun 17
 Hey
 2:47 PM
 Today
 I'm having my annual BBQ June 30th
 from 1pm until? slow cook pig,
 chicken wings, hamburgers, fish and
 vegetarian meals. No cost just bring
 your own booze. Sodas, tea, water is
 provided. Please feel free to bring ur
 wife, partner or just a date. This
 party is open to men, women,
 families. Gay, str8, bi, and the
 unknown
 3:48 PM
 Say something
 This is the most bizarre yet pure thing I've ever encountered on grindr
 Are you going?
 these guys went and said it was wholesome and fun
 and look what he said
 Bowman also seid he puts on the event because he's a recovering alcoholic, "and it's just kind of
 like my way of giving back
 As an alcoholic, I haven't spoken to or seen my kids since 2004. I havent talked to my mother
 since '99, he sald. There's things that go on in life that you make choices about, and I chose
 wrongy. I chose the drink
 've been sober for 8 and a half years now, and I just kind of feel the need, instead of being the
 asshole that I was, to be a softer, kinder, gentier, let's-get-together kinda guy
 Bowman, who is bisexual, said his barbecue is "not just for the gays
 advertised for the LGBT across the board, and then instead of putting the plus, I put the
 unknown, which got a lot of people's attention, he said. They were saying, the unknown what a
 cool way to say if you havent decided yer
 Surprisingly, even though the event went viral, Bowman said this year's barbecue was the smallest
 he'd had in the five years he's put it on. Setzer and his friend were the only guests who he hadn't
 known in advance, he said.
 But everyone had a blast, and that was the goal said Bowman. And the fire department really
 enjoyed it because they got a free meal on Sunday, and the homeless shelter, they enjoyed it
 because they got meals too
 Tm a people-person, and I enjoy people, so what beter way than to have strangers over and invite
 people and just have fun?" he said. "t probably sounds really weird, but you can get away with it in
 North Carolina
 Setzer said Bowman was "an absolute sweetheart and a really
 genuine guy," and he's so glad he went to the barbecue.
 orgy?utm-term-.ur270Klpv#yfXpzGdkZ
 Source:identifica
 255,781 notes
<p>A 61-year old bi dude used Grindr to organize a &ldquo;BBQ not n orgy&rdquo; via /r/wholesomememes <a href="https://ift.tt/2LTjcAl">https://ift.tt/2LTjcAl</a></p>

<p>A 61-year old bi dude used Grindr to organize a &ldquo;BBQ not n orgy&rdquo; via /r/wholesomememes <a href="https://ift.tt/2LTjcAl">https...

A Dream, Bad, and Beautiful: Elizabeth @springbreak2005 I hung out with this guy a couple times last semester and this morning he tried to snapchat me and a bunch of other girls but accidentally started a huge groupchat and 1:10 Kyles fuck up Kyle probably wanted to send nudes to all of us But ended up creating a group Probably that AA sad Truly Happens to the best of us we should kick him out of the group and just send each other nudes YesAA Honestly living for that idea maooo i'm always down for that Oh my god I am so down Send a chat Kyles fuck up And I like girls So this will be a dream Thank you. In advance. Hahaha perfect yeah i'm here for that gay shit |Always down | Girls do it better I wanna know who all y'all is it's true sometimes i wonder why i still date men!! my name is may and i have a really cute dog! Send a chat 1:12 1 Kyles fuck up beauty i'm so gay Mood Wait excuse me HOW RUALL SO HOT WHAT did just wake up to some gay shit welcome to the gay zone ME sTOP I just woke up This is amazing are we all gay i'm here for it i'm gay!! this is a such a dream wow Okay seriously I actually love girls so if any ME of ou wanna fuck .. ;) Send a chat 1:12 1 Kyles fuck up omG how are u all so beautiful i play for both teams Wow wtf is going on kyle accidentally started a lesbian cult Hahahaha he didnt even know what he was capable of He's such an idiot IM WEAK this can't be a coincidence ME this is the best thing I could've possibly woken up to oh my god honestly this is pretty great thanks kyle yeah wow we can live out our niche sapphic fantasies Send a chat <p><a href="https://average-fucktard.tumblr.com/post/173339059652/hominishostilis-lena-zorel-20gayteen-is-so" class="tumblr_blog">average-fucktard</a>:</p> <blockquote><p><a href="http://hominishostilis.tumblr.com/post/173191232538/lena-zorel-20gayteen-is-so-fucking-real-x-why" class="tumblr_blog">hominishostilis</a>:</p><blockquote> <p><a href="http://lena-zorel.tumblr.com/post/173154934775/20gayteen-is-so-fucking-real-x" class="tumblr_blog">lena-zorel</a>:</p> <blockquote> <p>20gayteen is so fucking real</p> <a href="https://twitter.com/springbreak2005/status/987393689000599552?s=19">x</a> </blockquote> <p>Why do these #thathappened stories always read like a bad fan fiction </p> <p>Oh, wait </p> </blockquote> <p>This is just so believable 👌</p></blockquote> <p>It’s true I was the phone.</p>
A Dream, Bad, and Beautiful: Elizabeth
 @springbreak2005
 I hung out with this guy a couple
 times last semester and this
 morning he tried to snapchat
 me and a bunch of other girls
 but accidentally started a huge
 groupchat and

 1:10
 Kyles fuck up
 Kyle probably wanted to send nudes to all
 of us
 But ended up creating a group
 Probably that AA
 sad
 Truly
 Happens to the best of us
 we should kick him out of the group and
 just send each other nudes
 YesAA
 Honestly living for that idea
 maooo i'm always down for that
 Oh my god I am so down
 Send a chat

 Kyles fuck up
 And I like girls
 So this will be a dream
 Thank you. In advance.
 Hahaha perfect
 yeah i'm here for that gay shit
 |Always down
 | Girls do it better
 I wanna know who all y'all is
 it's true sometimes i wonder why i still date
 men!!
 my name is may and i have a really cute
 dog!
 Send a chat

 1:12 1
 Kyles fuck up
 beauty
 i'm so gay
 Mood
 Wait excuse me
 HOW RUALL SO HOT
 WHAT did just wake up to
 some gay shit
 welcome to the gay zone
 ME
 sTOP I just woke up
 This is amazing are we all gay
 i'm here for it
 i'm gay!!
 this is a such a dream wow
 Okay seriously I actually love girls so if any
 ME
 of ou wanna fuck .. ;)
 Send a chat

 1:12 1
 Kyles fuck up
 omG how are u all so beautiful
 i play for both teams
 Wow wtf is going on
 kyle accidentally started a lesbian cult
 Hahahaha he didnt even know what he was
 capable of
 He's such an idiot
 IM WEAK
 this can't be a coincidence
 ME
 this is the best thing I could've possibly
 woken up to oh my god
 honestly this is pretty great thanks kyle
 yeah wow we can live out our niche sapphic
 fantasies
 Send a chat
<p><a href="https://average-fucktard.tumblr.com/post/173339059652/hominishostilis-lena-zorel-20gayteen-is-so" class="tumblr_blog">average-fucktard</a>:</p>

<blockquote><p><a href="http://hominishostilis.tumblr.com/post/173191232538/lena-zorel-20gayteen-is-so-fucking-real-x-why" class="tumblr_blog">hominishostilis</a>:</p><blockquote>
<p><a href="http://lena-zorel.tumblr.com/post/173154934775/20gayteen-is-so-fucking-real-x" class="tumblr_blog">lena-zorel</a>:</p>
<blockquote>
<p>20gayteen is so fucking real</p> <a href="https://twitter.com/springbreak2005/status/987393689000599552?s=19">x</a>
</blockquote>

<p>Why do these #thathappened stories always read like a bad fan fiction </p>
<p>Oh, wait </p>
</blockquote>

<p>This is just so believable 👌</p></blockquote>

<p>It’s true I was the phone.</p>

<p><a href="https://average-fucktard.tumblr.com/post/173339059652/hominishostilis-lena-zorel-20gayteen-is-so" class="tumblr_blog">average-fu...